Ελένη Φουρέιρα ή Φουρεράι.;

Written By Black Hole on 5 Φεβ 2011 | 01:38

Για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα... Πολλοί φίλοι μου λένε να αναφέρω αυτά τα στοιχεία που μου έχουν σταλεί με e-mail, αλλά τόσο καιρό δεν βγάζω γιατί , πως να το κάνουμε την συμπαθώ αυτή τη κοπέλα αν και τις τελευταίες μέρες του just the 2 of us πιο πολύ μου αρέσανε οι Χολίδης-Μπεκατόρου και μια κακία μου έβγαλε η συμπεριφορά της.
Οι πληροφορίες μου λοιπόν λένε ότι η Ελένη Φουρέιρα ή Ελένη Φουρεράι κατάγεται από το Φιέρι της Αλβανίας. Ναι από το Φιέρι και από ότι μου αναφέρει ένας φίλος της από παλιά και αν θυμάμαι καλά , καταγωγή της είναι από το Πάτο-Φιέρι Αλβανίας όπου και γεννήθηκε τον Μάρτιο του 1987. Θα αναφέρω και κάτι ακόμα. Μέχρι πρόσφατα δεν κατείχε ελληνική ταυτότητα αλλά την απέκτησε πριν το 2011 και λίγο πριν ξεκινήσει το just the 2 of us... Αυτά προς το παρόν και δεν δέχομαι καμία αμφισβήτηση.
Ευχαριστώ...


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου