Η Mενεγάκη, ο Λάτσιος και η ζήλεια!!!

Written By Ανώνυμος on 3 Φεβ 2011 | 15:04

Η Mενεγάκη, ο Λάτσιος και η ζήλεια!!!
Η Ελένη Μενεγάκη αναφέρθηκε και σήμερα μέσα από την εκπομπή της στην σχέση της με τον Γιάννη Λάτσιο.
Μίλησε για σκηνές ζηλοτυπίας και δεν παρέλειψε να αναφερθεί και σε συγκεκριμένο περιστατικό! «Εγώ με τον Γιάννη δεν είχαμε ποτέ προβλήματα τέτοια. Μία και μοναδική φορά με ζήλεψε και εγώ έβλεπα τον εαυτό μου και έλεγα ''Θεέ μου, πώς είμαι έτσι;'' Ήμουν ετοιμόγεννη, χάλια, με τρία παιδιά πια, τόοοση! Σε έναν καναπέ και κοιμόμουνα νεκρή! Ήμασταν σε ένα τραπέζι συγκεκριμένα και εγώ ήμουν χοντρή, ροχάλιζα σε ένα τραπέζι και κάποιος κάτι μου έλεγε. Δεν θυμάμαι γιατί, απλά… κοιμόνουνα! Και άρχισε να μου κάνει σκηνή τι και πώς και ποιος ήταν αυτός! Τον κοιτούσα και έλεγα ''δεν μπορεί, πλάκα μου κάνει… Μα δεν με ζήλεψες στα ωραία μου, στα ελεύθερά μου και με ζηλεύεις τώρα με τρία παιδιά; Επειδή κοιμάμαι σε έναν καναπέ;''».

Spyridoula Zerva

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου