«Είμαι sex machine κι έχω κάνει ναρκωτικά και... εκτρώσεις...»

Written By Ανώνυμος on 3 Φεβ 2011 | 16:37


Ο Ιωάννης Παπαζήσης είναι 34 ετών. Μέσα στα 34 χρόνια της ζωής του έχει καταφέρει να κάνει ναρκωτικά, να ζητήσει δύο φορές από σύντροφό του να κάνει έκτρωση και να τελειώσει το σχολείο, έχοντας χιλιάδες κατακτήσεις.

«Σε όλη μου την εφηβεία ήμουν sex machine. Ήμασταν μία παρέα που δεν μας ενδιέφερε τίποτα άλλο. Πηγαίναμε σχολείο μόνο για να βρούμε γκόμενες», δήλωσε ο ηθοποιός.

Κεφάλαιο ναρκωτικά: «Έχω δοκιμάσει χασίς και δεν μου είπε τίποτα. Ήταν κάτι καθαρά περιστασιακό, στην εφηβεία μου. Είναι δίκοπο μαχαίρι και ευχαριστώ την τύχη και τον Θεό για το ότι με ξενέρωσε. Μόνο η λογική ότι σου θολώνει το μυαλό δεν μου άρεσε καθόλου. Με έβγαζε από τα νερά μου».

Ρωτάται βέβαια και για τους επώνυμους που κάνουν πολύ βαριά ναρκωτικά, όπως κοκαϊνη. «Το έχω δει μπροστά μου. Αλλά δεν έκανα ποτέ. Όχι ότι δεν μπήκα στον πειρασμό. Ειδικότερα σε νεαρή ηλικία, φαίνεσαι ο ξενέρωτος της παρέας. Φοβήθηκα όμως μην κάνω κακό στον εαυτό μου, επειδή φοβάμαι πολύ και τον θάνατο και είχα ξεκάθαρο στο μυαλό μου ότι αυτό είναι μια πόρτα προς τον θάνατο».

Έχει συμβεί ποτέ να είναι με μία γυναίκα που έμεινε έγκυος χωρίς να κρατήσει το παιδί του; «Έχει συμβεί δύο φορές δυστυχώς. Ήμουν 23 χρονών. Είναι κάτι στενάχωρο για μένα. Είναι άσχημο και πολύ σκληρό. Ήμασταν όμως μικροί και είχαμε άλλες προτεραιότητες».

Εκτός, λοιπόν από όλα αυτά που έχει κάνει ο πρωταγωνιστής, δηλώνει ότι πίνει κιόλας, αλλά δεν είναι… αλκοολικός. «Το έχω τσούξει αρκετά αλλά δεν πιστεύω ότι είμαι αλκοολικός», δήλωσε και κατέληξε: «Θέλω την τελευταία μέρα της ζωής μου να παίζω στο θέατρο».

Πάλι καλά… 

Πηγή: ΕΓΩ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου