Τελικά η παραλία στην Ομόνοια δεν ήρθε για να μείνει. Κρίμα, γιατί σαν ιδέα ήταν καλή και ενθουσίασε τόσο τους περαστικούς εκείνη τη μέρα (5 Απριλίου), όσο και τους χρήστες του internet που επί μέρες έκαναν like στα κείμενα που την αφορούσαν και τη μοιράζονταν με άλλους μέσω των Social Media.
Και επειδή ούτε ο δήμος ήταν (που να βρει χρόνο και χρήμα για να κάνει κάτι τέτοιο;), ούτε κάποια περιβαλλοντική οργάνωση (όλες τους έχουν αφήσει στη μοίρα τους την κεντρικότερη πλατεία της Ελλάδας), η απάντηση στο “ποιος κρυβόταν πίσω από την παραλία της Ομόνοιας” είναι η εξής: η Amita.
Κάποιοι, αρκετοί, το είχαν καταλάβει πως κάποιο διαφημιστικό ήταν πίσω από όλα. Και όντως, αυτή η πρωτότυπη ιδέα ανήκε στην Amita που αποφάσισε να γυρίσει ένα σποτ στο κέντρο της Αθήνας, αφού πρώτα το είχε μεταμορφώσει σε αμμουδερή παραλία της Μυκόνου.
Το διαφημιστικό σποτ της Amita, θα μεταδοθεί απ' ό,τι μαθαίνουμε γύρω στις 8 με 9 το βράδυ της Τετάρτης σε κάποιο μεγάλο κανάλι.
news247.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου