Όταν μια αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ ήθελε να διευρύνει το μερίδιο αγοράς της στη Νότια Κορέα, σκέφτηκαν αυτό..
Επειδή η Νότια Κορέα είναι δεύτερος πιο σκληρά εργαζόμενος λαός στον κόσμο βρήκαν έναν αποτελεσματικό τρόπο για να πουλήσουν τα προϊόντα τους. Τοποθέτησαν αφίσες σε σταθμούς του μετρό με το σύνολο των προϊόντων τους, συνοδευόμενη από κωδικούς.
Τώρα αρκούσε πια οι περαστικοί να σκανάρουν με το κινητό τους τι προϊόντα ήθελαν να αγοράσουν περιμένοντας το μετρό και με την αποστολή ενός μηνύματος έκαναν τα ψώνια τους και μπορούσαν να κανονίσουν την ώρα παράδοσης σπίτι τους.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου