«Το Next Top Model ήταν κοροϊδία, μου ρούφηξαν το αίμα»

Written By Homosapien on 11 Ιουν 2011 | 12:16

Ένα χρόνο μετά τη λήξη του «Next Top Model 2», κι ενώ θα περίμενε κανείς να δει τις κοπέλες που συμμετείχαν σε διάφορες καμπάνιες γνωστών οίκων και φωτογραφίσεις, η αλήθεια απέχει μακράν, για τη συγκεκριμένη κοπέλα τουλάχιστον. Το εν λόγω μοντέλο που συμμετείχε στο ριάλιτι, μπαίνει στη θέση του κριτή και αναλύει τους λόγους για τους οποίους πιστεύει ότι το «Next Top Model» δεν έπαιξε κανένα θετικό ρόλο στη ζωή της. Ο λόγος για την Ειρήνη, που όλοι θα θυμάστε από τις διάφορες κόντρες που είχε κατά τη συμμετοχή της.


Το gossip-tv.gr επικοινώνησε με το μοντέλο για να μάθει τα σχέδιά της, και εκπλαγήκαμε από τις απαντήσεις της. «Δεν έπαιξε κανένα ρόλο, για μένα, το παιχνίδι. Πιστεύω πως όσες κοπέλες ήταν να κάνουν κάτι στο χώρο της μόδας θα το έκαναν ακόμα κι αν δεν έμπαιναν στο παιχνίδι. Δεν πιστεύω ότι μας εξέλιξαν στο παιχνίδι το μόνο που κερδίσαμε ήταν η αναγνωρισιμότητα. Εγώ όσα πράγματα έκανα πριν, αυτά κάνω και τώρα. Κι επειδή δε με ενδιαφέρει να μπω σε κανένα κύκλωμα, σε κανένα «τρυπάκι» και να κάνω πράγματα που δε μου ταιριάζουν και να υποκύψω σε διάφορα θέλω προτιμώ να μην ασχοληθώ ιδιαίτερα με αυτό το χώρο».


Το μοντέλο όμως δεν σταματάει εκεί το «κατηγορώ» της. Εξομολογείται ότι δεν έχει κρατήσει επαφή με κανένα από τα άλλα κορίτσια, παρά μόνο με την Τζέσικα ενώ αναφέρεται στην Βίκυ Καγιά και την κριτική επιτροπή, με όχι και τα καλύτερα λόγια. «Όσον αφορά στην κριτική επιτροπή και στη Βίκυ Καγιά φυσικά και δεν έχω καμία επαφή. Δόξα τω Θεό! Τι κοινό μπορεί να έχω εγώ με μια μητέρα όπως η κυρία Μπαλατσινού ή με ένα σχεδιαστή όπως τον Κοτέντο; Αυτοί είναι βρικόλακες. Μου ρούφηξαν το αίμα μια χαρά και μετά… τίποτα! Εκείνοι πήραν τα λεφτά τους τα οποία ήταν και πολύ καλά και μετά «γεια σας». Βέβαια, δεν φταίνε εκείνοι. Εκείνοι έκαναν απλώς τη δουλειά τους. Πιστεύεις ότι εμείς οι 20 ήμασταν οι ωραιότερες γυναίκες στην Ελλάδα; Δήλωσαν συμμετοχή κάτι κοπελίτσες σαν τα κρύα τα νερά. Στο παιχνίδι ήθελαν σόου κι έτσι επέλεξαν τις κοπέλες». Η Ειρήνη συνεχίζει λέγοντας ότι το φετινό σόου δεν είχε καμία σχέση με το περσινό καθώς είχε πιο σκληρά στοιχεία ριάλιτι. «Ούτε με το πιστόλι στον κρόταφο δεν θα ξανά δήλωνα συμμετοχή. Βέβαια, ήταν εμπειρία, πήρα κάποια πράγματα αλλά όσον αφορά στο τηλεοπτικό κομμάτι ήταν μια κοροϊδία και μισή. Εκείνη την ώρα που έκαναν αυτά τα καραγκιοζιλίκια και τα ξεφτιλίκια μου ερχόταν να τους δαγκώσω. Όλα όσα έλεγαν όταν μας έκριναν ήταν ψευτιές, ένα στα δέκα ήταν αλήθεια. ΑΙΣΧΟΣ»!
Διαβάστε περισσότερα στο Gossip-tv.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου