Σίσσυ Χρηστίδου: Πιο sexy δεν γίνεται!

Written By Black Hole on 11 Ιουλ 2011 | 21:51

"Καυτή", sexy και …πιο αποκαλυπτική από ποτέ ήταν η Σίσσυ Χρηστίδου, που φωτογραφήθηκε για το μηνιαίο περιοδικό “Nitro”. «Ο άντρας μου δε ζηλεύει. Γενικά θέλει να με βλέπει sexy.», δήλωσε η παρουσιάστρια αναφερόμενη στον σύζυγό της, Θοδωρή Μαραντίνη και συνέχισε: «Δεν έχει θέμα δηλαδή με το να είμαι μαζεμένη. Τώρα τι μου είπε όταν είδε τις φωτογραφίες, δε μπορώ να σου πω επειδή είναι πολύ πρόστυχο».


Μιλώντας για την τωρινή της εξωτερική εικόνα, η Σίσσυ θυμάται την πρόσληψή της στην εκπομπή: «Να η ευκαιρία», όταν είχε πάει στο δοκιμαστικό με αρβύλα τη στιγμή που οι υπόλοιπες παρουσιάστριες και μοντέλα ήταν πολύ περιποιημένες! Τελικά εκείνη πήρε τη θέση: «κατά έναν περίεργο τρόπο», όπως η ίδα είπε και συνέχισε: «Να φανταστείς πως μου πήραν ειδική δασκάλα να μου μάθει να περπατάω με τακούνια».

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες...






από το protothema

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου