Kiss the girl: Πως είναι να φιλάς μια άλλη γυναίκα από 12 σταρ του Χόλιγουντ

Written By Ανώνυμος on 22 Αυγ 2011 | 17:06


Από τη Megan Fox στην Amy Adams του ξεχασμένου Cruel Intentions 2, 12 σταρ του Χόλιγουντ περιγράφουν την on camera λεσβιακή τους εμπειρία. 
 
Το on air λεσβιακό φιλί στην Ελλάδα δεν έχει το ίδιο ρεύμα που έχει στο Χόλιγουντ, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της Δήμητρα Ματσούκα στο Ριζόττο και της Μαρίας Κορινθίου στο Deep End. Στο εξωτερικό, τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Και οι παραγωγοί δεν πάνε διακοπές, μας δίνουν αυτό που θέλουμε. 
Megan Fox
‘’Αισθάνομαι πιο ασφαλής με μια άλλη γυναίκα, για αυτό και μου είναι πιο εύκολο να την φιλήσω μπροστά στην κάμερα, σε σχέση με όλες τις άλλες ερωτικές σκηνές που έχω χρειαστεί να κάνω. Αν και το συναίσθημα δεν ήταν αμοιβαίο. Νομίζω ότι εκείνη αισθανόταν πολύ άβολα. Δεν ξέρω γιατί’’. Ως δαιμονισμένη μαζορέτα στο Jennifer’s Body, που προσπαθεί να ‘’ξυπνήσει’’ την Amanda Seyfried 

Amanda Seyfried
‘’Υπάρχουν φορές που περνάω καλά όταν φασώνομαι με τους άντρες συμπρωταγωνιστές μου. Αισθάνομαι πιο άνετα με αυτό γιατί προφανώς έχω φιλήσει ξανά αγόρια στην ζωή μου. Αλλά δεν είναι το ίδιο με ένα κορίτσι. Ίσως γιατί, με μια γυναίκα, ανησυχώ ότι θα με κρίνει. Συγκεκριμένα με την Megan ήταν ακόμη πιο άβολο, γιατί στο εν τω μεταξύ είχαμε γίνει φίλες’’. H εκδοχή της Amanda Seyfried (που λίγο καταπιεσμένη την κόβω) για το πως είναι να σε φιλάει η Megan Fox. 


Scarlett Johansson
‘’H Penelope έχει λιγότερες τρίχες στο πρόσωπο από ένα άντρα, οπότε σίγουρα μου ήταν πιο ευχάριστο. Ήταν σίγουρα καλύτερο από το να φιλάω π.χ. τον Jonathan Rhys-Meyers στο Match Point, ο οποίος έπρεπε να σταματάει εν μέσω της σκηνής και να ξυρίζεται. Ενώ είχε ήδη ξυριστεί το πρωί. Είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα του φυτρώνουν οι τρίχες’’ Ως Αμερικανίδα τουρίστρια στην Βαρκελώνη, στο Vicky Christina Barcelona, που μπλέκει σε ένα τρίο με την Penelope Cruz και τον Javier Bardem. 








Penelope Cruz
‘’Δεν μου έκανε εντύπωση η σκηνή, αλλά πόσο λίγο νοιαζόταν για αυτή ο Woody. Όταν τον ρωτούσαμε με την Penelope τι να κάνουμε, αυτός μας έλεγε για ένα σημάδι που μόλις είχε εμφανιστεί στο χέρι του και το οποίο τον ανησυχούσε. Μέχρι που σταμάτησε το γύρισμα για να πάει σε γιατρό. Όταν γύρισε και προσπάθησα να τον ρωτήσω ξανά, άρχισε να μου παραπονιέται για τον γιατρό ο οποίος δεν του βρήκε κάτι’’. H απόδειξη ότι o Woody Allen δεν είναι πορνόγερος, αλλά υπόχονδριος. Πάντα σχετικά με την ίδια περιβόητη σκηνή στο Vicky Christina Barcelona. 


Olivia Wilde
‘’Δεν ξέρω γιατί το κάνουν όλοι τόσο μεγάλο θέμα. Όταν φιλάω εγώ ένα κορίτσι, ο κόσμος το θεωρεί σέξι. Αν φιληθούν δυο άντρες, τότε υπάρχει αντίδραση. Δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά. Ειλικρινά πιστεύω ότι όλοι είμαστε bisexual με κάποιον τρόπο’’ Σχετικά με το φιλί που μοιράστηκε -στην αρχή της καριέρας της- με την Mischa Barton κατά την διάρκεια της 2η σεζόν του O.C. Ενώ τα ίδια έκανε αργότερα και ως bi βοηθός του Dr House. 


Jennifer Aniston
‘’Ήταν απλά ένα φιλί για καληνύχτα. Ειλικρινά δεν πιστεύω ότι ο κόσμος θέλει να δει την Rachel και την Monica να φασώνονται’’. Για το φιλί της με την Courtney Cox στο Dirt, αποδεικνύοντας ότι θα έκανε τα πάντα για να βοηθήσει μια φίλη της. 


Naomi Watts
‘’Είναι η πιο εύκολη ερωτική σκηνή που έχω κάνει ποτέ στην καριέρα μου. Και αυτό γιατί ήταν με μια άλλη γυναίκα. Δεν υπάρχει αμηχανία, ούτε λανθάνουσα σεξουαλική ένταση’’. Έτσι απλά και απέριττα σχολιάζει η Aυστραλέζα την σκηνή της στο Mullholland Drive το 2001 (όταν ξεκινούσε), κατά πολλούς η καλύτερη λεσβιακή σκηνή στην ιστορία. 


Mila Kunis
‘’Δεν το συζητήσαμε ιδιαίτερα πριν. Απλά το κάναμε. Ήταν μια σκηνή που έβγαζε νόημα σχετικά με τους χαρακτήρες. Δεν μπήκε μόνο για να προκαλέσει. Το γαμάτο ήταν ότι εγώ με την Natalie ήμασταν ήδη φίλες πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα, οπότε αυτό έκανε τα πράγματα ακόμη πιο εύκολα’’. Ως μαύρος κύκνος στο Black Swan,με τον οποίο η καλή μπαλαρίνα Natalie Portman μοιράζεται μια λεσβιακή φαντασίωση. 

Hayden Panettiere
‘’Ναι, φίλησα ένα κορίτσι και μου άρεσε. Ήταν πολύ συναρπαστικό να γυρίζεις μια τέτοια σκηνή. Όταν είσαι μικρός, είναι σημαντικό να πειραματίζεσαι και να διασκεδάζεις’’. Σχετικά με την ύστατη προσπάθεια που έκαναν οι σεναριογράφοι του Heroes να το κρατήσουν ζωντανό. 

Heather Morris
‘’Το πρόβλημα δεν ήταν στην σκηνή, αλλά στο αγόρι μου, που δεν του αρέσει να με βλέπει να φιλάω άλλους. Δεν έχει σημασία αν ο άλλος είναι άντρας ή γυναίκα’’ Η κάτι σαν ρέπλικα της Britney Spears στο Glee, σχετικά με το φιλί που μοιράστηκε με την Santana 

Dakota Fanning
‘’Υπήρχε πολύ πάθος. Όπως και θα έπρεπε, αφού παίζαμε την Joan Jett και την Cherie Curie που είναι καλύτερες φίλες. Και όλο αυτό που συνέβη μεταξύ τους, ήταν κάτι που διαδραματίστηκε στα 70s. Οπότε μου φαίνεται απόλυτα λογικό’’. Σχετικά με την λεσβιακή σκηνή της στο Runaways, απόδειξη του πόσο πολύ έχει μεγαλώσει από την εποχή του I Am Sam και του War of the Worlds 

Amy Adams
‘’Χρειάστηκε να με ξεγελάσουν. Εντάξει, δεν είμαι ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία που δέχτηκε ξαφνικό λεσβιακό φιλί μπροστά στην κάμερα. Είμαι σίγουρη’’, σχετικά με την σκηνή της στο ξεχασμένο Cruel Intentions 2 






Bonus (για όσους διαβάσατε μέχρι εδώ) δυο ελληνικά βίντεο 

Η Δήμητρα Ματσούκα να παίζει με την μπουγάδα (δείτε μόνο τα τελευταία 15 δευτερόλεπτα) 


Η Μαρία Κορινθίου να παίζει με την Ναταλία Λιονάκη στο Deep End 


από το men24.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου