“Όλοι ντοπαρισμένοι στον τελικό του Σίδνεϊ”!

Written By Homosapien on 24 Οκτ 2011 | 14:46


Απίστευτες καταγγελίες από τον ιδιοκτήτη του εργαστηρίου Balco που κατασκεύαζε και προμήθευε απαγορευμένες ουσίες ο οποίος τόνισε πως και οι οκτώ αθλητές του τελικού των 100 μέτρων στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Σίνδεϊ ήταν ντοπαρισμένοι....


Ο Βίκτορ Κόντε όμως δεν στάθηκε μόνο εκεί και αμφισβήτησε τις επιδόσεις του Γιουσέιν Μπολτ:

«Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2001 αθλητές από χώρα της Καραϊβικής, όχι από τη Τζαμάικα, μου είπαν πως ένας γιατρός από την ομάδα τους προμήθευε τους Τζαμαϊκανούς τεστοστερόνη, ερυθροποιητίνη κι άλλα στεροειδή. Το ξέρω γιατί πήγα κι εγώ σε αυτόν και μου έδωσε ερυθροποιητίνη. Ο ίδιος πληροφοριοδότης μού είπε πως πριν από τους αγώνες του Πεκίνου το 2008 οι Τζαμαϊκανοί ακολούθησαν το ίδιο πρωτόκολλο που ακολούθησα εγώ στην Balco. Δεν έχω αποδείξεις, αλλά το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να κοιτάξεις τα αποτελέσματά τους. Υποψιάζομαι τον Μπολτ κι όλους τους άλλους», τόνισε.

Επίσης μίλησε και για τον τελικό των 100μ. γυναικών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2003 στον οποίο συμμετείχε και η Κατερίνα Θάνου.. Νικήτρια ήταν η Κέλι Γουάιτ, που στη συνέχεια βρέθηκε ντοπαρισμένη, αλλά ο Βίκτορ Κόντε ισχυρίζεται πως «… ακόμη πέντε αθλήτριες της κούρσας ήταν ντοπαρισμένες. Εγώ ήμουν αυτός που τους προμήθευε ουσίες». Σε εκείνον τον τελικό έτρεξαν οι Αμερικανίδες Ντίβερς και Έντουαρντς, η Ουκρανή Πιντούσεβιτς-Μπλοκ, η Στούρουπ από τις Μπαχάμες, η Γαλλίδα Αρόν, η Τζαμαϊκανή Μπέιλι και η Κατερίνα Θάνου, που τερμάτισε τέταρτη.

Όσον αφορά τον τελικό των 100 μέτρων των ανδρών του Σίνδεϊ για τον οποίο ο Κόντε ισχυρίζεται πως ήταν όλοι ντοπαρισμένοι, σε εκείνη την κούρσα το χρυσό μετάλλιο είχε κατακτήσει ο Αμερικανός Μορίς Γκριν, ενώ στον αγώνα συμμετείχαν οι Μπόλντον (Τρίνινταντ & Τομπάγκο), Τόμπσον (Μπαρμπέιντος), Κάμπελ, Τσέιμπερς (Μ. Βρετανία), Ζακάρι (Γκάνα), Ντράμοντ (ΗΠΑ) και Κόλινς (Σεντ Κιτς & Νέβις).

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου