H μηχανή χρημάτων των ψευτο–celebrities, ή οι business του είμαι απλά διάσημος

Written By Oratios on 17 Νοε 2011 | 14:18

Πώς η Kim kardashian και η οικογένειά της έβγαλαν την περασμένη χρονιά 65 εκατομμύρια δολάρια, αφού δεν μπορούν να παίξουν ένα ρόλο ή ένα μουσικό όργανο, πόσο μάλλον να χορέψουν ή να πετάξουν μια μπάλα σε άδειο τέρμα; (pics+vid)
Celebrities, όπως οι Kim Kardashian, Paris Hilton, Lindsay Lohan ενώ δεν έχουν κανένα από τα ταλέντα που σε οδηγούν στη δόξα και το χρήμα, είναι πιο διάσημοι από ηθοποιούς, ροκ σταρ και αθλητές. Δεν φορούν τίποτα αν δεν πληρωθούν γι' αυτό, δεν πηγαίνουν πουθενά αν δεν κανονίζουν πρώτα την τιμή. Διασκεδάζουν τσάμπα. Μα πώς το κάνουν;
Από το 2002 ο κόσμος άρχισε να διψάει όλο και περισσότερο για τα νέα των celebrities. Οι ειδήσεις που αφορούσαν τους πραγματικά διάσημους με κανονικά ταλέντα, όπως οι ηθοποιοί, δεν έφταναν. Η δίψα αυτή όμως έπρεπε να ικανοποιηθεί με κάθε τρόπο, ακόμα και με “faux celebrities”. Το δικό τους ταλέντο ήταν ότι ήταν πρόθυμοι να κάνουν τα πάντα on camera. Όσους περισσότερους ζητούσε το κοινό, τόσο περισσότερους έβλεπε.




Celebrity money machine by ebouz

Η Kim Kardashian είναι διάσημη, επειδή είναι διάσημη! Χωρίς κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο. Ξεκίνησε ως διάσημη φίλη της Paris Hilton, έβγαλε δική της sex tape, ύστερα έκανε πολλές μα πολλές διαφημίσεις. Η οικογένειά της την βοήθησε, έγιναν και εκείνοι διάσημοι και πουλούσαν τις φωτογραφίες τους στα περιοδικά. Τόνοι λεφτά για όλους και ας είναι καλά να τα χαρούν...


Παλιότερα βέβαια, τα παιδιά μεγαλώνοντας ήθελαν να γίνουν ηθοποιοί, τραγουδιστές ή μέλη ενός γκρουπ, σήμερα θέλουν να γίνουν πρωταγωνιστές σε ένα reality τηλεοπτικό πρόγραμμα... Είναι η κακή τηλεόραση που φταίει; Είναι ο αχόρταγος καταναλωτισμός που μας οδηγεί;
Περισσότερα μαϊμού celebrities, περισσότερα προϊόντα, περισσότεροι προβληματισμοί στο βιβλίο: “Celebrity Inc” της Jo Piazza.


 πηγή


Σχόλιο: Το παραπάνω θέμα καλό είναι να εκλειφθεί ως ένα παράδειγμα αποφυγής τέτοιου είδους προτύπων και όχι στην υιοθέτηση τους......

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου