Video: Ποιος είπε: «Μέσα στο καμαρίνι έχω δεχτεί την πιο ακραία σεξουαλική παρενόχληση»

Written By Ανώνυμος on 7 Νοε 2011 | 15:30

Video: Ποιος είπε: «Μέσα στο καμαρίνι έχω δεχτεί την πιο ακραία σεξουαλική παρενόχληση»

Γνωστός τραγουδιστής είπε: «Μέσα στο καμαρίνι έχω δεχτεί την πιο ακραία σεξουαλική παρενόχληση».

«Ήμουν στην Θεσσαλονίκη και ερμήνευα ένα κομμάτι με κλειστά τα μάτια. Ξαφνικά, λοιπόν, εκεί που έλεγα το τραγούδι μου και είχα κλειστά τα μάτια μου ήλθε μια κοπέλα και με φίλησε στο στόμα». Οι άλλοι από κάτω άρχισαν να ουρλιάζουν κι εγώ δεν είχα πάρει χαμπάρι τίποτα, παρά μόνο την στιγμή που συνέβη το περιστατικό», δήλωσε στην Πρωινή Μελέτη ο… Σάκης Αρσενίου.
Υπάρχει όμως και μια ατάκα που του έχει πει φανατική του… υποστηρίκτρια και θα του μείνει αξέχαστη. «Περνούσα μια φορά από μια καφετέρια και γυρίζει μια κοπέλα και λέει στην φίλη της: «Πώπω… τί Φεράρι είναι αυτή; Δεν κατάλαβα τι εννοούσε αλλά και μόνο η ατάκα μου έχει μείνει».
Ο τραγουδιστής αποκάλυψε ότι η μεγαλύτερη σχέση που έχει κάνει μέχρι στιγμής έφθασε τα δύο χρόνια και έληξε γιατί η σύντροφός του δεν μπορούσε να κατανοήσει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες εργάζεται σε καθημερινή βάση. Υπήρχαν όμως και άλλοι προσωπικοί λόγοι.
Οσο για την στιγμή που τον έφερε στην απόλυτη αμηχανία; «Μια φορά άλλαζα στο καμαρίνι μου και μπήκε μια κοπέλα χωρίς να χτυπήσει την πόρτα. Της λέω: Βγαίνεις λίγο έξω για να αλλάξω; Και μου απαντάει: Δεν έχω πρόβλημα… άλλαξε!»





πηγη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου