Πώς θα ήταν ολόκληρος ο δίσκος του Οικονομόπουλου αν όλα τα τραγούδια του είχαν πρόστυχες λέξεις.

Written By Ανώνυμος on 15 Δεκ 2011 | 16:31

Από αύριο κυκλοφορεί ολοκληρωμένη η νεα δισκογραφική δουλειά του Νίκου Οικονομόπουλου που περιλαμβάνει τις εξής επιτυχίες:


1.''Πουτάνα στην ψυχή'' 

2.''Με έριξες στου έρωτα το λάκο, μωρή μαλάκο-μωρή μαλάκο''

3.''Για σένα τα'χω δώσει όλα, μωρή καργιόλα''

4.''Αγάπα με λιγάκι, μικρό μου ξεκωλάκι''

5.''Μου λείπεις πολύ, παλιοτσουλί.''

Το τραγούδι Νο2 θα αποτελέσει την επόμενη μεγάλη του επιτυχία. Από τα σχόλια του τραγουδιού No1 στο YouTube.

Και ένα εξίσου πετυχημένο το οποίο θα μπορούσε να γίνει τραγούδι σε στυλ Αντύπα ή Β.Καρρά :

- Τι κάνεις μωρό μου; 


- Στο κρεβάτι είμαι και σε σκέφτομαι πολύ... εσύ αγάπη μου; 


- Είμαι στα μπουζούκια και κάθομαι ακριβώς από πίσω σου!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου