Όταν η Angelina κατέρρευσε

Written By Homosapien on 17 Ιαν 2012 | 14:16

Στα όριά της έφτασε η Angelina Jolie, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας «Land of Blood and Honey»....

Στο πλευρό της εκείνη την δύσκολη στιγμή ήταν ο αγαπημένος της, Brad Pitt, ο οποίος την βοήθησε να σταθεί και πάλι στα πόδια της.


«Κατέρρευσα τελείως συναισθηματικά και ήμουν στο ντους, όπου ο Brad με βρήκε να κλαίω. Ένιωθα αυτή την τεράστια ευθύνη και ένιωθα πάρα πολύ μικρή, και έλεγα, ποια είμαι εγώ που θα το αναλάβω; Είχα καταρρεύσει εντελώς».

Η Jolie είπε ότι ήταν αποφασισμένη να διηγηθεί αυτή την ιστορία αγάπης που διαδραματίστηκε στον πόλεμο της Βοσνίας, αλλά δεν ξέρει αν θα σκηνοθετήσει ποτέ ξανά.

«Δεν σκόπευα να γίνω σκηνοθέτης, και ακόμη έχω πρόβλημα να πω ότι είμαι σκηνοθέτης. Απλά ήθελα να πω αυτή την ιστορία και κατέληξα να το κάνω πίσω από την κάμερα».
 
Επιμέλεια: Μίτση Σκέντζου 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου