Νίκος Οικονομόπουλος: «Δεν μπορεί να αρέσουμε σε όλους»

Written By Homosapien on 18 Ιαν 2012 | 10:34

Ο Νίκος Οικονομόπουλος απαντάει στις κριτικές για το τραγούδι του Φοίβου που έχει στο νέο του cd και δηλώνει πως είναι θέμα γούστου....

«Είναι ένα δυναμικό τραγούδι, που αν το είχε γράψει κάποιος άλλος, δεν θα έλεγε κανείς τίποτα. Εμένα πάντως το τραγούδι μού άρεσε και από τη στιγμή που μου άρεσε εμένα, το έβαλα στο cd, πιστεύοντας πως θα αρέσει και στον κόσμο. Σίγουρα δεν μπορεί να αρέσουμε σε όλους, ούτε εμείς ούτε τα τραγούδια μας».

Και συνέχισε:

«Από τη στιγμή που μου δίνεται ένα ωραίο τραγούδι, όποιος και αν μου το δώσει, θα το πάρω. Δεν έχει να κάνει με το ποιος το έχει γράψει. Όμως, δεν μου αρέσει να μιλήσω για κάποιον ξεχωριστά. Δεν το λέω με την κακή έννοια αυτό που θα πω, αλλά δεν είναι ωραίο να ακούγεται μόνο ένα όνομα, δηλαδή ο Φοίβος, υπάρχουν τόσοι συντελεστές μέσα στη δουλειά, δεν μπορώ να πω μόνο για τον Φοίβο».

tralala

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου