Οι αμαρτίες της Ντίαζ

Written By Black Hole on 24 Ιαν 2011 | 00:36

Για τη σχέση της με τα ναρκωτικά μίλησε η Κάμερον Ντίαζ, ενόψει της νέας της ταινίας, στην οποία υποδύεται μια δασκάλα που κάνει χρήση μαριχουάνας. Τι είπε για τον συμμαθητή της Snoop Dogg, ο οποίος της είχε πουλήσει ναρκωτικές ουσίες
Το γεγονός ότι στο Λύκειο κάπνιζε πολύ συχνά μαριχουάνα, καθώς και ότι είχε αγοράσει ναρκωτικά από το Snoop Dogg, με τον οποίον πήγαιναν στο ίδιο σχολείο, εξομολογήθηκε η Κάμερον Ντίαζ.

Η σέξι ηθοποιός προχώρησε σε εξομολόγηση για τη σχέση της με τα ναρκωτικά σε συνέντευξή της με αφορμή την προβολή της νέας ταινίας της, στην οποία υποδύεται μία δασκάλα, που καπνίζει... μαριχουάνα.
"Πηγαίναμε στο ίδιο λύκειο, ήταν ένα χρόνο μεγαλύτερός μου. Ήταν πολύ ψηλός, κοκαλιάρης, είχε τα μαλλιά του κοτσιδάκια και είμαι σίγουρη, ότι είχα αγοράσει χόρτο από αυτόν", είπε για τον Snoop Dogg η ηθοποιός στην εκπομπή του Τζορτζ Λόπεζ.
"Έμπλεκα σε καβγάδες πολύ περισσότερο με αγόρια, παρά με κορίτσια. Για κάποιο λόγο, στα αγόρια άρεσε να τσακώνονται μαζί μου. Αλλά θυμάμαι, μια φορά στο λύκειο, ήρθε ξαφνικά ένα κορίτσι από πίσω μου στα αποδυτήρια και μου τράβηξε τα μαλλιά".
"Έπρεπε να την ξαπλώσω στο πάτωμα", είπε, παραδεχόμενη πως στα νεανικά της χρόνια ήταν λίγο... άγρια.
Εν τω μεταξύ, στο Snoop Dogg είχε απαγορευτεί η είσοδος στο Ηνωμένο Βασίλειο, εξαιτίας της καταδίκης του για ναρκωτικά.  
news247.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου