Η νέα ζωή του Άγγελου Πυριόχου

Written By Oratios on 20 Φεβ 2011 | 16:20


Ο Άγγελος Πυριόχος άφησε πίσω του την Αθήνα και εγκαταστάθηκε μόνιμα στην αγαπημένη του Ζάκυνθο. Ο ραδιοφωνικός παραγωγός, εφημερίδας, αντιπρόεδρος ποδοσφαιρικής ομάδας, τώρα είναι και αγρότης. Ο Άγγελος ζει πλέον στη Ζάκυνθο. Εξηγεί στην εφημερίδα «Espresso» γιατί έφυγε από την Αθήνα, αν του έχει λείψει η τηλεόραση, με τι ασχολείται σήμερα, και αν είναι ερωτευμένος...

«Ο βασικός λόγος της επιστροφής μου στη Ζάκυνθο ήταν οι γονείς μου. Γεννήθηκα στην Πάτρα και μεγάλωσα στη Ζάκυνθο. Από το νησί έφυγα σε ηλικία δεκαπέντε ετών αλλά ερχόμουν συχνά, γιατί εδώ ζει η οικογένειά μου. Μου είχαν λείψει πολύ και ήθελα να έρθω κοντά τους. Βλέπεις, τα χρόνια περνάνε και δυστυχώς κάποια πράγματα είναι μη αναστρέψιμα. Ο χρόνος τρέχει και κανείς δεν μπορεί να τον σταματήσει. Ένιωσα έντονη την ανάγκη να βρεθώ ξανά μαζί τους και έτσι αποφάσισα να φύγω από την Αθήνα. Ήταν κάτι που τριγύριζε στο μυαλό μου εδώ και καιρό.», λέει ο Άγγελος και παραδέχεται πως ακόμα περνάει περίοδο προσαρμογής στο νησί.

«Περνάω ακόμη περίοδο προσαρμογής και καμιά φορά νιώθω σαν να δίνω… εξετάσεις. Αισθάνομαι πως αρκετοί εξακολουθούν να με αντιμετωπίζουν λίγο καχύποπτα και να με τσεκάρουν διακριτικά.... υπήρξαν στιγμές που ένιωσα ότι πρέπει να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας.»

Ο ταλαντούχος δημοσιογράφος παραδέχεται ότι δεν του λείπει τίποτα από την Αθήνα και εξακολουθεί να δουλεύει στην εφημερίδα στην οποία γράφει εδώ και δεκαοκτώ χρόνια και φυσικά κάνει ραδιόφωνο, που το αγαπάει πολύ.

Όσον αφόρα την τηλεόραση δεν του λείπει καθόλου. Ξεχωρίζει τους «Ράδιο Αρβύλα», Θέμο και φυσικά Λάκη. Επίσης θεωρεί αυτή τη στιγμή η καλύτερη εκπομπή είναι οι «Πρωταγωνιστές» του Θεοδωράκη και παρακολουθεί το «Νησί» και «ειλικρινά δεν καταλαβαίνω όλους αυτούς που το κριτικάρουν αρνητικά».

Για το αν πιστεύει στην κόλαση και στον παράδεισό λέει:
«Την κόλαση τη ζω από την ώρα που γεννήθηκα. Μερικές φορές, η ζωή μοιάζει με κόλαση. Αν υπάρχει παράδεισος, τότε μακάρι να τον γνωρίσω. Πάντως, τόσα χρόνια μια χαρά βράζω στην κόλαση και στο ζουμί μου.»

Ενώ ο έρωτας στη ζωή του: «Καλοί οι έρωτες, αλλά νομίζω ότι στην ηλικία μου πρέπει να αρχίζω να παραιτούμαι σιγά σιγά. Παρ’ όλα αυτά, στην άκρη του μυαλού πάντα κάτι υπάρχει.»

O Άγγελος γράφει ένα βιβλίο που: «Τα βράδια που ηρεμώ προσπαθώ να το τελειώσω. Πρόκειται για ένα μυθιστόρημα που διαδραματίζεται στη Ζάκυνθο και αφορά πέντε παράλληλες ζωές γυναικών, οι οποίες κάποια στιγμή έκαναν έρωτα με τον ίδιο άντρα και έμειναν έγκυες την ίδια περίοδο. Είναι αληθινές ιστορίες που έχω ακούσει από ανθρώπους του νησιού. Πήρα κάποια στοιχεία και τα ταίριαξα μεταξύ τους.»

Μέσα σε όλα αυτά ασχολείται και με το ποδόσφαιρο, αφού είναι «αντιπρόεδρος στη Φλόγα Κυψέλης. Το Σάββατο πηγαίνω στο γήπεδο και βλέπω την ομάδα μου. Φέτος πάμε χάλια και δεν μας βλέπω καλά. Βέβαια, είχαμε αρκετές ατυχίες. Αρρώστησε ο προπονητής και χάσαμε κάποιους παίκτες, αλλά ελπίζω ότι στο τέλος θα τα καταφέρουμε και δεν θα πέσουμε κατηγορία. Θα παλέψουμε με νύχια και με δόντια για τη σωτηρία.»

Στον ελεύθερο του χρόνο, όλα είναι ήρεμα, όπως λέει και ασχολείται και με αγροτικές δουλειές: «Μη φανταστείς ότι έχω γίνει κανονικός αγρότης, αλλά μέχρι στιγμής τα πάω μια χαρά με το μποστάνι μου।».


newsday

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου