Εκρηκτικό μοντέλο κατηγορεί τον Μέσι για παρενόχληση - (Vid)

Written By Homosapien on 9 Απρ 2011 | 00:33

Εκρηκτικό μοντέλο κατηγορεί τον Μέσι για παρενόχληση - (Vid)
Ο Λιονέλ Μέσι εμφανίζεται να είναι διατηρεί την επιμονή του “κυνηγού” και εκτός γηπέδων, καθώς ένα μοντέλο δηλώνει ότι έχει αποδείξεις για την σεξουαλική παρενόχληση που δέχθηκε από τον ποδοσφαιριστή.
Η εκρηκτική Σαμπρίνα Ραβέλι, κατέγραψε την συνομιλία της με τον επιθετικό της Μπαρτσελόνα, όπου ισχυρίζεται ότι παρενοχλείται από τον Μέσι, μέσω chat από το MSN.
«Ο Μέσι δεν καταλαβαίνει από όχι. Η στάση του απέναντί μου αλλά και στο συμπαίκτη του ήταν ασεβής», τόνισε το σέξι μοντέλο και διευκρίνισε ότι γνώρισε ον Μέσι το 2007 όταν η ίδια είχε ακόμη σχέση με τον συμπαίκτη του άσου της Μπαρτσελόνα στις μικρές εθνικές ομάδες της Αργεντινής, Νέρι Καρντόσο!

Η Σαμπρίνα Ραβέλι πρόσθεσε ότι αυτό δεν είναι παρά ένα μικρό δείγμα των «πιπεράτων» συνομιλιών που έχει στην κατοχή της και τόνισε ότι δε θα διστάσει να τα αποκαλύψει!
Το εκρηκτικό μοντέλο τράβηξε με κάμερα την συνομιλία της με τον άσο της Μπαρτσελόνα γιατί όπως υποστηρίζει ήθελε να έχει αποδείξεις ότι αυτός που βρισκόταν απέναντί της ήταν ο ίδιος ο Μέσι, καθότι αρχικά είχε και η ίδια αμφιβολίες.
«Αν συνεχίσετε να έχετε αμφιβολίες, θα τα δείξω όλα, καθώς έχω σώσει στον υπολογιστή μου όλα όσα μου είπε και τις ημερομηνίες που έγιναν», σημείωσε η Ραβέλι, προσθέτοντας με αιχμές κατά όσω αμφισβητούν τη γνησιότητα του βίντεο πως «με σχολιάζετε αρνητικά και μου συμπεριφέρεστε σαν να το κατασκεύασα εγώ, ενώ λέω την αλήθεια».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου