Mα καλά δεν υπάρχει ένας με @ρχίδι@ στην ψυχή;

Written By Ανώνυμος on 7 Φεβ 2012 | 16:34

..καιρό τώρα σκέφτομαι κάτι να γράψω και εγώ με την σειρά μου..η αλήθεια είναι ότι έχω να αναφερθώ σε πολλά θέματα..για τις σχέσεις τον ανθρώπων,για τις φιλίες,τον έρωτα..την κουτοπονηριά ''μας''..αυτό που μου βγαίνει όμως τώρα πιο πολύ είναι η εγκληματική παράδοση της χώρας μου..ανατωτιέμαι και ψάχνομαι...
μα καλά δεν υπάρχει ένας με @ρχίδι@ στην ψυχή?..να βγει μπροστά και να τους πάει στο διάολο?εκεί που ανήκουν δηλαδή..και άντε καλά για τα τσιράκια με τα μεταξωτά βρακάκια(Παπανδρέου-Σαμαράς)..όλοι αυτοί που ''πολεμήσανε'' και τώρα είναι στο προσκήνιο της πολιτικής σκηνής..τι έγινε τελικά βρε πούστη μου..μόνο η νέα γενιά έχει τα κότσια?..είμαστε όλοι αγανακτισμένοι,άλλοι λιγότερο και άλλοι πιο πολύ..ανησυχώ πια..αλήθεια είναι..εγώ ο πιο ήρεμος 'ανθρωπος,σε καταστάσεις πανικού..βαρέθηκα να ακούω για χρεωκοπία..λες και μ'αυτά που ζούμε τώρα είμαστε Ελβετία..τι άραγε παραπάνω θα χάσουμε?..λεφτά?..δεν έχουμε..σπίτια?..δεν έχουμε..ειλικρινά όμως δεν με πειράζουν καθόλου,η υλικές απώλειες..για άλλο νοιάζομαι πιο πολύ..με πειράζει,με ενοχλεί,με σκοτώνει που μου πήραν τα πιο σημάντικα που έκανα τόσα χρόνια και τόσο κόπο να δημιουργήσω..μου πήραν την αισιοδοξία,το χαμόγελο,την χαρά,την ηρεμία στην ψυχή μου..πράγματα ανεκτίμητα για μένα και για όλους μας..''πλούτος'' άπειρος που έχουμε μέσα μας..ας βάλουν κι'άλλους φόρους,ας βάλουν και άλλα μέτρα..ας μου πάρουν στην τελική και το,τελευταίο,παντελόνι μου..έτσι κι'αλλιώς μας ''ξεγύμνωσαν''..αλλά ότι και να κάνουν οι ''γυμνοσάλιαγκες'' του κόσμου τους..δεν θα μας πάρουν..ούτε την καρδιά..ούτε την ψυχή μας..αλλά ούτε και το τσαμπουκά μας..ας κάνουμε λοιπόν ο καθένας μας μια μικρή επανάσταση..ας βάλουμε όλοι μας ένα λιθαράκι και ας προσπάθησουμε να φτιάξουμε ένα τεράστιο βράχο..σαν ανάχωμα μπροστά στα ''γλειώδη ερπετά''..που σέρνονται γύρω μας..και όταν με το καλό τα καταφέρουμε..να τους πάρει όλους ο ''βράχος'' και να τους σηκώσει..!!...

..anonymous..

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου