Ολα γινονται...

Written By gravedigger on 17 Μαΐ 2011 | 11:03

Το έβλεπαν και δεν το πίστευαν. Ο λόγος για ένα ζευγάρι Αφρικανών το οποίο απέκτησε ένα λευκό, κατάξανθο αγοράκι!


Ο 28χρονος πατέρας ,Francis Tshibangu, εξομολογείται: «Είχα μείνει άφωνος και έβλεπα ότι οι γιατροί κοιτιόντουσαν μεταξύ τους σκεφτόμενοι ότι αποκλείεται το μωρό να είναι δικό μου. Τότε κοίταξα την γυναίκα μου, μου χαμογέλασε και ήξερα ότι εγώ είμαι ο πατέρας».


Σύμφωνα με τους γιατρούς, το λευκό χρώμα του μικρούλη Daniel οφείλεται σε μία σπάνια γενετική ανωμαλία αλλά δεν είναι αλμπίνος.


«Ο κόσμος στο δρόμο μας κοιτάζει περίεργα. Για εμάς το χρώμα του δέρματός του δεν είναι σημαντικό. Το πιο σημαντικό πράγμα για εμάς είναι ότι είναι υγιής» είπε συγκινημένος ο πατέρας.


Το ζευγάρι είναι μαζί εδώ και περίπου τρία χρόνια και έχουν έναν ακόμα γιο, τον Seth, ο οποίος όμως έχει τα χρώματα των γονιών του.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου