Ήλίος, θάλασσα και… ταπεράκια

Written By Ανώνυμος on 10 Ιουλ 2011 | 15:30

Μακροβούτια στην κρίση

Με πολύχρωμα ψυγειάκια και πλαστικά μπολ γεμάτα με σπιτικά σάντουιτς, ντομάτες, τυριά και μορταδέλες έχουν «πλημμυρίσει» οι ακτές της Αττικής! Όχι, δεν πρόκειται για τη νέα μόδα του καλοκαιριού αλλά για τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης, που έχουν αναγκάσει χιλιάδες πολίτες να πηγαίνουν στις παραλίες εφοδιασμένοι με τρόφιμα, καφέδες και νερά προκειμένου να αποφύγουν τα περιττά έξοδα...


Με καφέ και σπιτικό τοστ πηγαίνουν στην παραλία δεκάδες λουόμενοι. «Δεν ανήκω σ’ αυτούς που χαλάνε μια περιουσία για να νοικιάσουν ξαπλώστρες και ομπρέλες, ούτε ξοδεύω λεφτά για κοκτέιλ και ποτά! Προτιμώ να στρώνω την πετσέτα μου στην άμμο και να πίνω καλοφτιαγμένο καφεδάκι που φέρνω από το σπίτι», λέει στην Espresso της Κυριακής η Όλγα. Μητέρα δύο ανήλικων παιδιών, η κυρία Λίνα λέει πως κάθε φορά που πηγαίνει στην παραλία χαλάει γύρω στα τριάντα ευρώ. «Αν ήμουν μόνη μου δεν θα νοίκιαζα ομπρέλες και ξαπλώστρες! Όμως, είμαι με τα παιδιά μου που είναι μικρά και δεν μπορώ να τα αφήσω στον ήλιο. Τα έξοδα είναι πολλά και τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Σε λίγο θα φέρνουμε και κατσαρόλα με φαγητό από το σπίτι», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Φανατική των ελεύθερων ακτών δηλώνει η Ελληνοαυστραλέζα Παναγιώτα: «Θεωρώ απαράδεκτο να πληρώνεις είσοδο για παραλίες που διαφημίζονται ως οργανωμένες αλλά στην ουσία είναι εντελώς ανοργάνωτες! Προτιμώ να κάθομαι με την πετσέτα μου στην άμμο, να πίνω καφέ από το σπίτι μου και να κάνω ό,τι θέλω χωρίς να πληρώνω κερατιάτικα».

πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου