Ν. Βέρτης: “Είμαι ευτυχισμένος, αλλά δεν είμαι ερωτευμένος!

Written By Homosapien on 8 Ιουλ 2011 | 21:06

Ο Νίκος Βέρτης μίλησε στο περιοδικό “ΕΓΩ” για τα ελαττώματά του, για το τι αγόρασε με τα πρώτα χρήματα της δουλειάς του, για το αν φοβάται την δέσμευση, αλλά και αν είναι ευτυχισμένος αυτή την περίοδο!

Όσον αφορά τα ελαττώματά του είπε: “Καταρχάς γνωρίζω ότι έχω ελαττώματα, προσπαθώ να τα αλλάξω, προσπαθώ να τα διώξω. Είμαι εγωιστής, πεισματάρης, καμιά φορά και ξεροκέφαλος. Τέλειος δεν είναι κανείς. Όταν κάνω λάθος όμως βρίσκω τη δύναμη να πω ότι το έκανα. Τότε νιώθω κερδισμένος και πιο σοφός.”

Με τα πρώτα χρήματα που έβγαλε από τη δουλειά αποκάλυψε ότι αγόρασε αυτοκίνητο: “Από μικρός είχα μεγάλη αδυναμία σε οτιδήποτε μηχανοκίνητο. Μεγάλωσα όμως σε μια οικογένεια, η μητέρα μου είναι Πόντια, που μου έμαθε πως πάντα πρέπει να υπάρχει το φασούλι μέσα στο σακούλι για να πάμε να ψωνίσουμε. Δεν απέκτησα ποτέ την ελληνική νοοτροπία να κυκλοφορώ με το σούπερ ακριβό αυτοκίνητο και στο σπίτι μου να πεινάω. Ο Θεός με βοήθησε και είμαι καλά οικονομικά τώρα πια, μετά από 29 χρόνια γεμάτα δυσκολίες της ζωής. Έχω περάσει πραγματικά πολύ δύσκολα παιδικά χρόνια.”

 

Ο γνωστός τραγουδιστής παραδέχτηκε ότι φοβάται την δέσμευση: “Ναι και όσο περνούν τα χρόνια ακόμη περισσότερο. Κάποια στιγμή όμως πιστεύω ότι πρέπει να πάρω την απόφαση και να προχωρήσω.”

Τέλος δήλωσε ότι είναι ευτυχισμένος αυτή την εποχή: “Πλήρης δεν μπορώ να πω, ευτυχισμένος ναι είμαι. Είμαι μόνος, δεν είμαι ερωτευμένος αλλά περνάω καλά. Το καλοκαίρι είναι μπροστά μας. Συνήθως το καλοκαίρι οι άνθρωποι ερωτεύονται, οπότε μακάρι να μου συμβεί!”

Tlife

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου