Μήπως.......

Written By Ανώνυμος on 21 Σεπ 2011 | 20:32

Μήπως....φταίω και εγώ......
Μήπως....να τα πάρω.........
Μήπως....αρκετά τους ανέχτηκα...
Μήπως....δεν πρέπει να πληρώσω..
Μήπως....κάτι δεν κάνω καλά....
Μήπως....δεν έχω μυαλό.......
Μήπως....πρέπει να πάρω τα βουνά...
Μήπως....δεν δουλεύω.......
Μήπως....να μην ζω........
Μήπως....να μην ακούω.......
Μήπως....να τα γράψω όλα.......

Μήπως....με θεωρούν δεδομένο.....
Μήπως....είμαι...ΜΑΛΑΚΑΣ...
Μήπως....με δουλεύουν.........
Μήπως....δεν υπάρχει μία.....
Μήπως....πρέπει πλέον να φωνάξω....
Μήπως....ζω στην κόλαση.......
Μήπως....σε λίγο δεν θαχω να φάω...
Μήπως....πλησιάζει η ώρα της εξέγερσης
Μήπως....ταφαγα...εγώ....
Μήπως....εγώ έκλεψα.......

Μήπως....τα όρια μου εξαντλούνται.....
Μήπως.... δεν αξίζει ό κόπος......
Μήπως....μας κυβερνούν ....ΜΑΛΆΚΕΣ...

πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου