Δύο νέοι καλλιεργητές μαστίχας, ενώ μαζεύουν το "δάκρυ" της, στα δέντρα τους, στη Χίο. |
Η οικονομική κρίση έχουμε συνηθίσει, μέχρι τώρα, να συνεπάγεται απαραίτητα και κοινωνική. Όμως, μία από τις μεγαλύτερες εφημερίδες παγκοσμίως, η New York Times, έσπευσε με θέμα της να αποδείξει ότι, η κρίση μπορεί να αποτελέσει και θετικό κίνητρο όχι μόνο, για να βγάλει ο κόσμος χρήματα, αλλά και για να αποκτηθούν σε πιο όμορφα και υγιή περιβάλλοντα, όπως αυτά της πανέμορφης ελληνικής υπαίθρου.
Ταυτόχρονα, φαίνεται να κυριαρχεί η τάση των σημερινών 30ρηδων να κάνουν «μόδα» την αποκέντρωση, πράγμα που η Αθήνα έχει τεράστια ανάγκη.
Πολλοί νέοι άνθρωποι, μην αντέχοντας να εργάζονται πολλές ώρες με χαμηλούς μισθούς, λιγότερες με ελάχιστα ένσημα ή εντελώς ανασφάλιστοι, επιλέγουν να επιστρέψουν στα πάτρια εδάφη, αυτά της ελληνικής υπαίθρου και να γίνουν αγρότες, καλλιεργητές ή μικροεπιχειρηματίες.
Εκεί, ασχολούνται με την καλλιέργεια κυρίως τοπικών προϊόντων, ή και άλλων, λιγότερο γνωστών όπως είναι το ιπποφαές, τα σαλιγκάρια, το γάλα γαϊδάρου, τα σπαράγγια ή οι διάφορες ποικιλίες μανιταριών.
Με την ανεργία να αγγίζει σχεδόν το 20% στην Ελλάδα, οι νέοι της χώρας προτιμούν το «οικογενειακό» δάνειο και την πιο…βραδεία επιτυχία και τα κέρδη της, από το να παραμένουν σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη βλέποντας τα όνειρά τους να «τσαλακώνονται» μέρα τη μέρα.
Όπως οι περισσότεροι παραδέχονται, στην επαρχία τα όνειρα ξαναμπαίνουν στη ζωή τους, η επαγγελματική επιτυχία δεν είναι άπιαστη και η ελπίδα «αναζωπυρώνεται», δίνοντας πνοή στην καθημερινότητά τους.
από το protothema.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου