Η Cheryl Cole επέστρεψε.

Written By Ανώνυμος on 7 Δεκ 2011 | 13:11

Χώρισε, έδωσε μάχη με την ελονοσία, άφησε τη θέση του κριτή του X-Factor και τελικά, είναι καλά.


Η εικόνα της σκελετωμένης Cheryl Cole αποτελεί παρελθόν, κάτι που επιβεβαιώνεται πανηγυρικά για τους fans της μέσα από τη συνέντευξη της στο Grazia.


"Οι καμπύλες μου επέστρεψαν! Έχω ξανά στήθος και πιο στρογγυλεμένα οπίσθια και μ΄αρέσει! Νομίζω ότι είναι πολύ σέξι", δήλωσε ενθουσιασμένη η Cole, ενώ διευκρίνισε πως δεν θα είναι υγιής αν ξαναχάσει πολλά κιλά".

Η Cole μίλησε στο περιοδικό και για το φετίχ της με τα παπούτσια, αφού μετράει πάνω-κάτω 2.000 ζευγάρια.

"Είμαι πολύ κοντή κι έτσι τα τακούνια είναι η αγαπημένη μου συνήθεια. Κάθε παπούτσι είναι και μια ανάμνηση. Είμαι συναισθηματικά δεμένη μαζί τους".
το κείμενο είναι από το cosmo.gr




Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από την φωτογράφιση της για το επίσημο ημερολόγιο της...













0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου