«Αποφάσισα να μην εγκαταλείψω την Ελλάδα»

Written By Ανώνυμος on 7 Φεβ 2012 | 17:59

Δεν εγκαταλείπει τα όπλα. Είναι νέος με όνειρα και φιλοδοξίες και θα το παλέψει…Θα μείνει στην πατρίδα και θα παλέψει για ενα καλύτερο αύριο. Διαβάστε την επιστολή του:...

«Καλησπέρα σας! Είμαι ο Φώτης Τελλόγλου, είμαι 26 χρονών και είμαι κάτοικος Θεσσαλονίκης. Φωτογράφος, μουσικός, νέος επιχειρηματίας. Είμαι ένας από τους 11.318.748 ανώνυμους πολίτες αυτής της χώρας που βλέπουν ότι το μέλλον τους χάνεται!
Κάθε πρωί που ξυπνάω, βλέπω μια Ελλάδα να καταστρέφεται από γέρικα μυαλά που τρέφονται από το δικό μου «αύριο». Αυτό το «αύριο» που αυτοί δεν θα ζήσουν και που εγώ θα αναγκαστώ να υπομείνω χωρίς κουβέντα.
Αλλά δεν αντέχω άλλο να τους βλέπω να το κάνουν. Το δικό μου «αύριο» κινδυνεύει να χαθεί!!! Όχι το δικό τους. Το δικό τους έχει πια σβήσει! Δεν είμαι πολιτικός και ούτε πρόκειται ποτέ να γίνω! Δεν είμαι δεξιός, αριστερός ή κεντρώος. Είμαι Έλληνας! Αυτά τα γέρικα μυαλά με αναγκάζουν να κάνω αυτά που δεν μπόρεσαν αυτοί! Με αναγκάζουν να δημιουργήσω μία ομάδα νέων μυαλών που θα αλλάξουν τα πράγματα! Δεν λέω ότι θα προσπαθήσουν γιατί η λέξη «προσπάθεια» είναι η δικαιολογία του αποτυχημένου! Προσπαθήστε να σηκώσετε ένα ποτήρι νερό και θα καταλάβετε τι εννοώ. Μην το σηκώστε. Απλά προσπαθήστε! Ήρθε ο καιρός να πάρω το μέλλον μου από τα χέρια αυτών που το καταστρέφουν! Έτσι, ίσως καταφέρω να διασώσω κάτι. Δεν ζητάω πολλά.
Το μόνο που θέλω είναι να πέσω ένα βράδυ για ύπνο με την ελπίδα ότι το πρωί που θα ξυπνήσω, θα δω μια ομορφότερη μέρα. Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι? Δεν είμαι αγανακτισμένος. Είμαι απογοητευμένος!!! Απογοητευμένος από αυτούς που κάποτε μου έδωσαν ελπίδα για ένα καλύτερο «αύριο» αλλά το μόνο που κατάφεραν ήταν να καταστρέψουν το σήμερα! Κάθε μέρα, μιλάω με φίλους μου οι οποίοι μου λένε ότι θα φύγουν. Θα πάνε στο εξωτερικό για να διεκδικήσουν ένα «αύριο». Δεν θα πω ψέματα. Και εγώ το σκέφτηκα. Αλλά, όχι!!! Δεν θα κάνω την χάρη σε κανέναν! Αποφάσισα να μην πάω πουθενά!!! Να μείνω εδώ και να κάνω κάτι για να διεκδικήσω το δικό μου Ελληνικό «αύριο»!!! Έτσι λοιπόν, σταματάω να είμαι ένας πολίτης αυτής της χώρας που απλά κάθεται και περιμένει να δει πόσα «αύριο¨ακόμα θα χάσει. Θα κερδίσω τα δικά μου «αύριο»!!!!! Ας κερδίσουμε μαζί τα δικά μας «ΑΥΡΙΟ»!!!!!!!! 

Με Εκτίμηση Φώτης Τελλόγλου»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου