Οι δέκα καλύτερες διαφημίσεις του 2011!

Written By Ανώνυμος on 24 Δεκ 2011 | 20:22


Οι δέκα καλύτερες διαφημίσεις του 2011! (BINTEO)
Η καλή διαφήμιση είναι από μία πλευρά η πετυχημένη διαφήμιση ως προς το προϊόν. Από μία άλλη πλευρά είναι εκείνη που σου δημιουργεί έντονα συναισθήματα. Εκείνη που κερδίζει τις καλύτερες κριτικές, τις περισσότερες ψηφοφορίες, που αποφέρει τα περισσότερα έσοδα.


Δείτε το Τοπ-10 των καλύτερων διαφημίσεων του 2011

10. Snickers Peanut Butter Squared bar

Πόσο μπορεί να σε τιμά το γεγονός ότι αν έχεις φάει Snickers και έπειτα γίνεις γεύμα για έναν καρχαρία, θα πάρεις τις καλύτερες κριτικές για τη γεύση σου; Σου αρέσει δεν σου αρέσει, εσύ αρέσεις σίγουρα στον καρχαρία και η διαφήμιση στο κοινό. Απολαύστε την, παρέα με το νέο Σνίκερς Φιστικοβούτυρο…




9. NISSAN LEAF 

Σε έναν κόσμο όπου όλα θα λειτουργούσαν με βενζίνη, από την τοστιέρα στο σπίτι, ως τον υπολογιστή στη δουλειά, από τον εξοπλισμό του οδοντίατρου μέχρι φυσικά το αυτοκίνητό σου, πόσες τύψεις θα ένιωθες… πόσες τύψεις νιώθεις…. βλέποντας το NISSAN LEAF να φουλάρει με ρεύμα; Πάρε ανάσα από τα καυσαέρια και πάτα Play.



8. CRAVENDALE

Οι γάτες λατρεύουν το γάλα. Αν και εσύ λατρεύεις το γάλα και έχεις και γάτα, τότε να εύχεσαι να μην αποκτήσει η γάτα σου αντίχειρα. Ναι πολύ σωστά! Αντίχειρα! Με ένα τέτοιο δάχτυλο θα ήταν ικανές για όλα και δεν θα περίμεναν τη γενναιοδωρία σου για λίγο γάλα. Απλά θα έπαιρνε την κατάσταση στα χέρια της. Χάιδεψε τους αντίχειρές σου τους οποίους η γάτα σου δεν έχει, απόλαυσε τη διαφήμιση μαζί με γάλα CRAVENDALE κι άστη να νιαουρίζει.




7. DEEP SILVER - Dead Island Trailer 

Μάλλον ήθελαν να κάνουν θρίλερ. Μετά αποφάσισαν να πάρουν τις τύχες στα χέρια τους και το έκαναν videogame. Το τρέιλερ θα μπορούσε να είναι για ταινία, με σκηνές που τρέχουν μπρος πίσω στο χρόνο και κυρίως με σκηνές που τρέχουν… αίμα. Απλά η καλύτερη διαφήμιση τρέιλερ για videogame.




6. CANAL+ , The Bear

Ένας από τους κορυφαίους σκηνοθέτες του Χόλιγουντ είναι ένας πολύ πολύ λεπτός αρκούδος. Η ευστροφία του, ο έλεγχος των ταινιών του μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια, η αγάπη του για το σινεμά, είναι απλά ένα… όνειρο. Όνειρο και η διαφήμιση με το ανατρεπτικό τέλος για το γαλλικό κανάλι με ταινίες CANAL+




5. TALKTALK

Εγώ μελαγχολώ. Εσύ μελαγχολείς. Αυτοί μελαγχολούν. Κουκλάκια έχεις σπίτι; Κι αυτά μελαγχολούν, κι ας μην το ξέρεις. Τι διώχνει τη μελαγχολία; Η συντροφιά. Πώς έρχεται η συντροφιά; Ακόμη και από απόσταση μέσω της εταιρίας τηλεπικοινωνιών TALKTALK. Πλέον όλοι μιλούν. Ακόμη και η διαφήμιση. Αυτή μιλάει από μόνη της.




4. GOOGLE CHROME - Dear Sophie

Η πολυπλοκότητα του να μάθεις το διαδίκτυο. Η πολυπλοκότητα του να μεγαλώσεις ένα παιδί. Οι δυσκολίες, οι φοβίες, τα άγχη και οι χαρές που κρύβουν και τα δύο μαθαίνοντάς τα. Το παιδί χρειάζεται την αγάπη και τη στοργή σου κι όλα με τον καιρό μοιάζουν εύκολα. Το διαδίκτυο χρειάζεται μόνο το google chrome. Τόσα απλά.




3. CHRYSLER, Born of Fire

Κάποια οχήματα είναι απλά για μεταφορά. Κάποια είναι για πρεστίζ και εικόνα. Κάποια όμως είναι τρόπος ζωής. Με προέλευση την Αμερική, με soundtrack τραγούδι του Έμινεμ και οδηγό τον ίδιο(!), η διαφήμιση της Chrysler βασίζεται στη δύναμη και την ένταση της στιγμής. Στη δύναμη του κινητήρα. Γύρνα τη μίζα, play και ξεκίνα.





2. CHIPOTLE - Back to the Start 

Φαγητό, γρήγορα, πιο γρήγορα, πιο μαζικά, πιο μεθοδευμένα. Απαιτούνται και χημικά; Βάλ’τα. Δεν φταίω εγώ. Η ζήτηση. Χρήμα. Εξέλιξη. Χρήμα. Κορυφή. Χρήμα. Τύψεις. Γιατί να ζεις με τις τύψεις και με το άγχος όταν ο παλιός παραδοσιακός τρόπος κτηνοτροφίας είναι αυτός που προτιμάται από τον όμιλο CHIPOTLE; Ο 78χρονος θρύλος της Κάουντρι, Γουίλι Νέλσον, που ερμηνεύει το κομμάτι "The Scientist" των Coldplay δίνει άλλη διάσταση στη διαφήμιση και… ανοίγει την όρεξη.




1. VOLKSWAGEN - The Force

Θα θελες να χεις τη δύναμη. Παραδέξου το! Την υπέρτατη δύναμη που προσπαθεί να ανακαλύψει μέσα του το πιτσιρίκι της διαφήμισης, επηρεασμένο από το Star Wars. Αν δεν μπορείς να μετακινήσεις ούτε καν το πιάτο του πρωινού σου λίγα εκατοστά πιο πέρα, μην απογοητευτείς. Σφίξε τα κλειδιά του Volkswagen στα χέρια σου και θα το δεις. Η δύναμη είναι μέσα σου. Με 45 εκ προβολές, με 6,8 δις σχόλια σε όλα τα σχετικά βίντεο, με 100 εκ δολάρια κέρδος από τα δικαιώματα, δεν χωρά αμφιβολία ότι η εν λόγω διαφήμιση βρίσκεται σωστά στην κορυφή του 2011.



από το sport-fm.gr μέσω sportdog


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου