Η πιο καλή γκαρσόνα είμαι εγώ... (ΦΩΤΟ)

Written By Ανώνυμος on 24 Φεβ 2012 | 14:25

Σε ένα μικρό καφέ στην Ιταλία γίνεται πανικός, βλέποντας μέρα και νύχτα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα στους γύρω δρόμους. Δείτε τις φωτογραφίες και θα καταλάβετε γιατί...


Εκατοντάδες άνδρες περνούν καθημερινά από το "Le Cafe" για να δουν την 34χρονη Μάγκι.

Το καφέ μπαρ αποτελεί την πέτρα του σκανδάλου για τις γυναίκες της περιοχής, η ίδια όμως δεν ενοχλείται δηλώνοντας: "Αν οι άνδρες έρχονται, εγώ τι μπορώ να κάνω; Ξέρω πως στεναχωρώ τις γυναίκες αλλά αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Δεν είναι δικό μου λάθος ένα οι άνδρες θέλουν να έρχονται για ένα ποτό στο μπαρ μου".

Αξίζει να σημειωθεί πως η Μάγκι έχει πάνω από 50.000 φίλους στο Facebook!

Πολλές από τις γυναίκες της πόλης πάντως έχουν εκφράσει έντονα παράπονα. "Είναι απαράδεκτο και ανεπίτρεπτο", είπε μία, "αυτή η πόλη είναι ήσυχη και αξιοσέβαστη, τώρα μας ξέρουν σε όλη τη χώρα λόγω της… ελαφριάς αμφίεσης στο συγκεκριμένο μπαρ".

Πάντως η δήμαρχος της πόλης δείχνει να μην συγκινείται, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: "Δεν μπορούμε να σταματήσουμε τους άνδρες από το να πηγαίνουν στο μπαρ, προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα για το πώς δείχνει ή ντύνεται. Ασφαλώς όμως απαγορεύω στον άνδρα μου να πηγαίνει".








0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου