Ποιοι είναι οι ηθικοί αυτουργοί για την συγκλονιστική αυτοκτονία σήμερα... Μάλλον το πόρισμα θα βγάλει "Κανείς"

Written By Ανώνυμος on 4 Απρ 2012 | 17:33


Κάτι που πριν από ολίγο καιρό θα έμοιαζε αδιανόητο, σήμερα θεωρείται απ' όλους εξηγήσιμο...


"Η οικονομική κρίση", "δεν ήθελε να αφήσει χρέη στα παιδιά του", "εκεί μας έχουν φτάσει με τους συνεχείς φόρους", τα σχόλια των περαστικών από την πλατεία Συντάγματος, στην καρδιά της πόλης των Αθηνών.



Ο ηλικιωμένος άντρας έβαλε το πιστόλι στον κρόταφό του και αυτοκτόνησε. Η σφαίρα διαπέρασε το κεφάλι του άτυχου άντρα. Ο θάνατος του 77χρονου Δ.Χ. ήταν ακαριαίος. Το συγκλονιστικό περιστατικό προκαλεί σοκ.

Η αυτοκτονία έγινε περίπου στις 8.45 το πρωί της Τετάρτης στην πλατεία Συντάγματος.
Το ΕΚΑΒ ενημερώθηκε για το τραγικό συμβάν στις εννέα παρά τέταρτο το πρωί. Δύο διασώστες που έφτασαν με μοτοσυκλέτα στην πλατεία Συντάγματος δεν μπόρεσαν να προσφέρουν καμία βοήθεια στον άτυχο άντρα και αρκέστηκαν να διαπιστώσουν το θάνατό του.

Η σορός του αυτόχειρα Δ.Χ. μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός. Από το δελτίο ταυτότητας του νεκρού διαπιστώθηκε ότι η ηλικία του ήταν 77 ετών.

«Η ιδιόχειρη επιστολή που άφησε ο πατέρας μου τα λέει όλα. Μία επιστολή άφησε σε μένα στο σπίτι και άλλη μία, με το ίδιο περιεχόμενο, την είχε μαζί του», αποκαλύπτει η κόρη του αυτόχειρα, κ. Έμμυ Χρυστούλα. …

Στην ερώτηση εάν η ίδια είχε κάποιες ενδείξεις για αυτό το τραγικό περιστατικό απάντησε: «Δεν είχα κάποια ένδειξη για αυτό που συνέβη. Δεν θα ήθελα να μιλήσω περισσότερο. Το θέμα είναι αυτό που συνέβη και όπως εκείνος το έχει φιλτράρει και το έχει αποδώσει στα γραφόμενα του. Η διάσταση που ήθελε να δώσει ο πατέρας μου σε αυτό το συμβάν περιέχεται στην επιστολή αυτή»… 



Το πλήρες κείμενο του σημειώματος έχει ως εξής:


«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κυριολεκτικά τη δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μια αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι΄αυτήν. Επειδή έχω μια ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω αν ένας Έλληνας έπαιρνε το καλάσνικωφ ο δεύτερος θα ήμουν εγώ) δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω τα σκουπίδια για την διατροφή μου. Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον, κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες, όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι (Πιάτσα Πορέτο του Μιλάνου).»

Το ρεπορτάζ είναι από το protothema.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου