Η εγκληματική αμέλεια των υπευθύνων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει οδηγήσει τα δρομολόγια των τρένων Αθήνα – Θεσσαλονίκη να κινδυνεύουν άμεσα με σύγκρουση! Κάθε βράδυ, εδώ και μία βδομάδα, τα τρένα που εκτελούν το συγκεκριμένο δρομολόγιο περνούν από του «Χάρου τα δόντια», γιατί στο ορεινό τμήμα της διαδρομής, από το Δομοκό μέχρι την Τιθορέα, αναγκάζονται να διέρχονται τους σταθμούς με κόκκινο! Ο λόγος είναι ότι δεν υπάρχει σταθμάρχης που να ελέγχει την κυκλοφορία στο συγκεκριμένο σημείο και έτσι, οι μηχανοδηγοί κάνουν μόνοι τους τη δουλειά, παίζοντας κυριολεκτικά «κορώνα – γράμματα» τη ζωή τη δική τους και των επιβατών, που ταξιδεύουν αγνοώντας τον κίνδυνο που διατρέχουν...
«Οι μηχανοδηγοί αναγκάζονται να σταματήσουν το τρένο, να κατέβουν κάτω και να ελέγξουν οι ίδιοι την γραμμή για να αποφύγουν τον εκτροχιασμό. Επίσης, είναι αναγκασμένοι να συνεννοηθούν με το τρένο που κινείται στην αντίθετη κατεύθυνση, για να μην έρθουν σε μετωπική σύγκρουση μαζί του», λέει στο Newsbomb στέλεχος του ΟΣΕ με εμπειρία δεκαετιών στα τρένα. «Το γεγονός ότι ως τώρα αποφεύχθηκε ατύχημα ή εκτροχιασμός είναι θαύμα!»
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι στο σημείο, που καλύπτει 13 σταθμούς (7 για την κάθοδο και 6 για την άνοδο) μέχρι πρότινος είχε δύο σταθμάρχες. Ο ένας όμως αναγκάστηκε να αποχωρήσει με πρόωρη συνταξιοδότηση, λόγω των νέων μέτρων στον Οργανισμό και ο δεύτερος πήρε αναρρωτική άδεια, λόγω προβλήματος υγείας. Η διοίκηση του Οργανισμού όμως σε μια απίστευτη επίδειξη καθυστέρησης και ερασιτεχνισμού, αρνήθηκε να στείλει αντικαταστάτη για να καλύψει το κενό που δημιουργήθηκε, παρά το γεγονός ότι ο ρόλος του σταθμάρχη στο συγκεκριμένο σημείο είναι κομβικός. Η γραμμή σε αυτό το τμήμα είναι μονή, σε ένα μήκος 110 χλμ περίπου και η ρύθμιση της κυκλοφορίας από τον σταθμάρχη αυξάνει την ασφάλεια του ταξιδιού, περιορίζοντας τον κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος, ενώ παράλληλα βοηθάει ώστε τα δρομολόγια να πραγματοποιούνται χωρίς καθυστερήσεις.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, παρά το γεγονός πως η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη είναι, σε ένα μεγάλο ποσοστό καινούργια, εντούτοις παρατηρούνται μεγάλες καθυστερήσεις, που ξεπερνούν τη μία ώρα. Μόλις το περασμένο Σάββατο, μάλιστα, εμπορική αμαξοστοιχία με κατεύθυνση την Αθήνα, περίμενε 7 ολόκληρες ώρες στον Δομοκό!
πηγή
«Οι μηχανοδηγοί αναγκάζονται να σταματήσουν το τρένο, να κατέβουν κάτω και να ελέγξουν οι ίδιοι την γραμμή για να αποφύγουν τον εκτροχιασμό. Επίσης, είναι αναγκασμένοι να συνεννοηθούν με το τρένο που κινείται στην αντίθετη κατεύθυνση, για να μην έρθουν σε μετωπική σύγκρουση μαζί του», λέει στο Newsbomb στέλεχος του ΟΣΕ με εμπειρία δεκαετιών στα τρένα. «Το γεγονός ότι ως τώρα αποφεύχθηκε ατύχημα ή εκτροχιασμός είναι θαύμα!»
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι στο σημείο, που καλύπτει 13 σταθμούς (7 για την κάθοδο και 6 για την άνοδο) μέχρι πρότινος είχε δύο σταθμάρχες. Ο ένας όμως αναγκάστηκε να αποχωρήσει με πρόωρη συνταξιοδότηση, λόγω των νέων μέτρων στον Οργανισμό και ο δεύτερος πήρε αναρρωτική άδεια, λόγω προβλήματος υγείας. Η διοίκηση του Οργανισμού όμως σε μια απίστευτη επίδειξη καθυστέρησης και ερασιτεχνισμού, αρνήθηκε να στείλει αντικαταστάτη για να καλύψει το κενό που δημιουργήθηκε, παρά το γεγονός ότι ο ρόλος του σταθμάρχη στο συγκεκριμένο σημείο είναι κομβικός. Η γραμμή σε αυτό το τμήμα είναι μονή, σε ένα μήκος 110 χλμ περίπου και η ρύθμιση της κυκλοφορίας από τον σταθμάρχη αυξάνει την ασφάλεια του ταξιδιού, περιορίζοντας τον κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος, ενώ παράλληλα βοηθάει ώστε τα δρομολόγια να πραγματοποιούνται χωρίς καθυστερήσεις.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, παρά το γεγονός πως η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη είναι, σε ένα μεγάλο ποσοστό καινούργια, εντούτοις παρατηρούνται μεγάλες καθυστερήσεις, που ξεπερνούν τη μία ώρα. Μόλις το περασμένο Σάββατο, μάλιστα, εμπορική αμαξοστοιχία με κατεύθυνση την Αθήνα, περίμενε 7 ολόκληρες ώρες στον Δομοκό!
πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου